هفتمین سالگرد هایپرتایر




تولد 7 سالگی و هفت سال تجربه

هفت سال پیش درست در زمانی که هیچ وب سایت و  پس زمینه ای به منظور فروش و ارائه خدمات تخصصی انواع تایر وجود نداشت، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر بعنوان اولین واحد نصب و بالانس سیار لاستیک متولد شد.

با گذشت هفت سال از آغاز حرکتی تازه و خلاق در حوزه تایر، امسال هایپرتایر  در حالی هفتمین سالگرد تأسیس خود را جشن میگیرد که در مقایسه با سال های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی داشته است. بدیهی است اداره یک مجموعه تخصصی بدون حضور کارشناسان و متخصصان فن و با استفاده از به روزترین الگوهای جهانی مرتبط امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود. از همین رو هایپرتایر با بهره‌گیری از آخرین فناوری ها و اطلاعات روز همچنان جایگاه خود را به‌روز و محفوظ نگه داشته است.

هدف هایپرتایر، راحتی رانندگان

هدف اصلی هایپرتایر برطرف کردن دغدغه‌های رانندگان و مصرف کنندگان تایر است. همین دغدغه بود که توسعه این مجموعه را رقم زد تا جایی که در هایپرتایر خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک به وجود آمد تا کاربران ایرانی بتوانند با کسب اطلاعات دقیق و بدون نگرانی و با خیالی راحت نه تنها تایر مورد نیاز خود را تهیه نمایند بلکه به راحتی در هر کجا که هستند از خدمات نصب سیار این مجموعه بهره مند شوند.

سخن پایانی؛

در نهایت در چنین روز خاطره انگیزی جا دارد تقدیر و تشکری ویژه از شما همراهان همیشگی و عزیز به عمل آوریم که در سالهای اخیر همراه همیشگی ما بودید. باید توجه داشت، وجود مشتریان خوب و وفادار که در این مدت با حضور دلگرم‌کننده و بازخوردهای سازنده خود ما را در این مسیر یاری کردند، باعث شد تا هایپرتایر در مسیر درست قرار گیرد و سرعت رشد و پیشرفت مجموعه دوچندان شود.

قدردان محبت و همراهیتان هستیم.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

سعید یوسفی

در تاریخ 1402/10/30

سلام متاسفانه اکثر لاستیک های درج شده ناموجود است مخصوصا برند یزد تایر

پاسخ هایپرتایر:

درود بر شما، در حال حاضر برند یزدتایر کار نمی کنیم

مقایسه 0